THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, April 17, 2011

Big Girls Don't Cry..♥



Assalamualaikum...!~!

Nnek In the House~! Ape khabar~~??

First Thing NK mintak map Kat HADI..~! x dpt post nme dye

Dlm blog nnek...next post k~!? Hahahaha

K kite G Ke Topic utame~! Nnek tuju kan post kali nie utk MR.L

Huhu nnek kecewe tahap gaban sebenar nyer....tp tu la..

Da biase sgt..knew wat mcm sampah...pas dah knew gune..

Buang mcm tu jew...mcm tu la nsb nnek...smpy skang...

Nnek nk salah kan sape?...MR.L? rsew mcm x dew makne..

Marah dye pown x bwk apew2 makne...nnek byk salah kan diri sendiri..

Nnek rsew nk menyendiri...klu blh nnek nk g tempat yg...nnek

Hanye blh dgr bunyi angin yg bertiup membawa segale luke yg

Bersarang kat aty nnek nie pergi...tempat yg nnek hanye dpt lihat

Langit bru yg luas..tiada ape2 halangan..nnek tahu walau mcm mane pown..

Nnek usehe nnek x kan dpt MR.L blek..tp nnek tetap berharap...nnek x blh berhenti..

Tp Nnt akhir skali nnek jugak terluke...tanggung sikse sorang2..nnek pown x thu

Apew yg sebenar nyer nnek cube nk capai? Nnek x kuat ;’( nnek just nk tgk..

Mr.L apy jew..hope Mr.L apy.... nnek doa’n selalu..nnek syg Mr.L ..T_T

“Ya Allah..kuat kan la hati aku..agar tidak terpesong memusuhi insan yang

Aku cintai meski pun pilihan nyer menyekse ku..aku berserah semuanya kepada mu..amin”

K la tht all 4 now~~!!

Thanks love you all!!

Salam~~~~!! ~___~

Love from me! (*Love Hurt*)


“Biar aku menjadi katus yang teguh walaupun kemarau melanda.Akan aku Teruskan langkah dengan hati yang kental meskipun aku tidak perolehi

Pelukan cintamu..Akanku junjung jiwa yang lara dan luka yang bersarang di

Hati demi mencari CINTA YANG ABADI”




0 cσммЄиƬ...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...